Услуги
Проекти
Дания
Оценка на състоянието и анализ на Магазин Дю Норд за новото метро на Копенхаген
Нова високоскоростна железопътна линия Копенхаген – Рингстед – участък ТР10
Спунс Суд – част от южната дъга на околовръстното на Силкеборг
Тунел Фиймандбелт – Kомбиниран (пътно – железопътен)
Пешеходен мост над Фестнингсканален
Нова Университетска Болница Одензе ( New OUH )
Работен проект на съоръженията по нова високоскоростна железопътната линия – Фийманд – Рингстед
Винге Център (Фредериксунд, Дания)
E8001 – Железопътни гари в участъка от Вордингборг до Никобинг Фeлстър (Рингстед – Фийманд, Дания)
България
Модернизация на железопътната линия София – Пловдив: железопътни участъци София – Елин пелин и Елин Пелин – Септември; Участък Елин Пелин – Ихтиман
Реконструкция на кръстовище бул. “Братя Миладинови” – бул. “Хр. Ботев” – бул. “Георги Данчев” – бул. “Бургаско шосе” – ул. “Радой Ралин” – кръстовище “Розова градина”; гр. Сливен
Идеен инвестиционен проект за естакади на Софийски околовръстен път от ул. “Ралевица” до АМ “Люлин”
Идеен проект за трета метролиния в участъка между MС III-5 и MС III-2 – частична актуализация
Технически проект за рехабилитация на път III–811 – “II-81 – Богьовци – Сливница – Ракита – Брезник”
Технически проект на ново строителството на мост над река “Вит”
Технически проект за рехабилитация (основен ремонт) на път III-9061 “(Оризаре – Каблешково) – Танково – Слънчев бряг”
Грузия
TЕХНИЧЕСКИ ПРОЕКТ ЗА СТРОИТЕЛСТВО НА УЧАСТЪК KHEVI-UBISA-SHORAPANI-ARGVETA (МАГИСТРАЛА E60)
Италия
TЕХНИЧЕСКИ ПРОЕКТ ЗА СТРОИТЕЛСТВО НА ВИАДУКТА V16 НА КМ 6+320.35
За нас
Контакти
EN
България
Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: ЖП участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември; Участък Елин Пелин – Ихтиман
Целите на модернизацията на железопътния участък София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември са подобряване на безопасността на железопътната отсечка, увеличаване на скоростта по железопътния участък, увеличаване на капацитета и намаляване на замърсяването на околната среда.
Реконструкция на кръстовище бул. “Братя Миладинови” – бул. “Хр. Ботев” – бул. “Георги Данчев” – бул. “Бургаско шосе” – ул. “Радой Ралин” – кръстовище “Розова градина”; гр. Сливен
Целта на проекта е реконструкция на кръстовище “Розова Градина“ между булевардите “Братя Миладинови“, “Христо Ботев“, “Георги Данчев“, “Бургаско шосе“ и улица “Радой Ралин“, която да подобри организацията на движението чрез кръгово кръстовище, изпълнено като класическо кръгово кръстовище с „остров“ – с формата на разтеглен овал.
Идеен инвестиционен проект за естакади на Софийски околовръстен път от ул. “Ралевица” до АМ “Люлин”; гр. София
Подобряването на инфраструктурата на София изисква създаването на обходен път на околовръстното шосе. Като част от проекта се разглеждат два виадукта разположени в гъсто населен район на съществуващия околовръстен път. Проектирането на новите виадукти е подложено на големи ограничения заради съществуващата и заобикалящата ги инфраструктура.
Идеен проект за трета метролиния в участъка между MС III-5 и MС III-2 – частична актуализация
Третата метролиния свързва Североизточната и Югозападната част на София. Общата дължина на този участък е 16 км и се състои от 19 метростанции. Очаваното натоварване на линията е 170 000 пътници дневно, като максималната скорост на влаковете е 80 км/ч.
Технически проект за рехабилитация на път III–811 – “II-81 – Богьовци – Сливница – Ракита – Брезник”
Път III-811 свързва два малки града и пет села с два регионални града - София и Перник. Общата дължина е 42.520км. Целта на проекта е да се подобрят техническите характеристики и носещата способност на настилката и пътното платно, за да се подобри безопасността на движението и комфорта на шофиране.
Технически проект на ново строителството на мост над река "Вит"
Целта на проекта е за да изготви оценка на състоянието на съществуващ устой на мост и ако е възможно да бъде адаптиран при проектирането на новото горно и долно строене.
Технически проект за рехабилитация (основен ремонт) на път III-9061 "(Оризаре - Каблешково) - Танково - Слънчев бряг"
Целта на проекта е да се възстанови и подобри транспортния и товарния капацитет на пътната настилка, за да се постигнат условия за безопасност на пътя и неговото добро тводняване.